Ο ΑΝΤ1 φέτος δηλώνει «fresh»-όπως ακούγεται στο τέλος κάθε σποτ- και δεσμεύεται να το υλο-ποιήσει. Η καμπάνια προώθησής του βγαίνει και πάλι στο δρόμο. Με σήμα κατατεθέν ένα γιγάντιο κουτί που εμφανίζεται σε κεντρικά σημεία της Αθήνας (Χίλτον, Γκάζι, Σύνταγμα)
αλλά και της Θεσσαλονίκης (Λευκός Πύργος, Πλατεία Αριστοτέλους), συστήνει στους «περαστικούς» το νέο του πρόγραμμα και συμβολίζει τη διαδραστική σχέση με τον τηλεθεατή.
Πάνω του αναγράφονται οι τίτλοι των νέων σειρών και των εκπομπών.
Η αποκάλυψη γίνεται στις 15 Σεπτεμβρίου. Σαν άλλο κουτί της Πανδώρας, ο κύβος ανοίγει και βγάζει στο φως τη νέα ταυτότητα (branding)του σταθμού. Το λογότυπο του ΑΝΤ1
στο πάνω μέρος της οθόνης γίνεται τρισδιάστατο και βάφεται στο χρώμα της πλατίνας(μετεξέλιξη του παλιούχρυσού).
«Με την αλλαγή αυτή, παίρνουμετο DNA του ΑΝΤ1 και το φέρνουμε στο σήμερα», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρίας FRANK, κ. Θανάσης Παπαθανασίου. Πέντε βιντεάκια με εικόνες που αποκαλύπτονται από το εσωτερικό του κουτιού, τέλος, συμβολίζουν ισάριθμες τυπολογίες προγράμματος και «φέρνουν τη μαγεία στην καθημερινότητα», λέει ο κ.
Παπαθανασίου.
Περιμένουμε....
αλλά και της Θεσσαλονίκης (Λευκός Πύργος, Πλατεία Αριστοτέλους), συστήνει στους «περαστικούς» το νέο του πρόγραμμα και συμβολίζει τη διαδραστική σχέση με τον τηλεθεατή.
Πάνω του αναγράφονται οι τίτλοι των νέων σειρών και των εκπομπών.
Η αποκάλυψη γίνεται στις 15 Σεπτεμβρίου. Σαν άλλο κουτί της Πανδώρας, ο κύβος ανοίγει και βγάζει στο φως τη νέα ταυτότητα (branding)του σταθμού. Το λογότυπο του ΑΝΤ1
στο πάνω μέρος της οθόνης γίνεται τρισδιάστατο και βάφεται στο χρώμα της πλατίνας(μετεξέλιξη του παλιούχρυσού).
«Με την αλλαγή αυτή, παίρνουμετο DNA του ΑΝΤ1 και το φέρνουμε στο σήμερα», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρίας FRANK, κ. Θανάσης Παπαθανασίου. Πέντε βιντεάκια με εικόνες που αποκαλύπτονται από το εσωτερικό του κουτιού, τέλος, συμβολίζουν ισάριθμες τυπολογίες προγράμματος και «φέρνουν τη μαγεία στην καθημερινότητα», λέει ο κ.
Παπαθανασίου.
Περιμένουμε....